Splošni pogoji poslovanja spletne strani Avtopralnica.si (https://www.avtopralnica.si) so sestavljeni v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Podatki o podjetju:
Dolgo ime: AMONTE, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o.
Kratko ime: AMONTE d.o.o.
Naslov: Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana
Matična številka: 3979091000
Davčna številka SI: 56012624
Davčni zavezanec: DA
Vpis v sodni register: SRG. 2011/19940, datum: 25. 5. 2011, Okrožno sodišče v Ljubljani
E-pošta: [email protected]
Telefon: 040 252 939
S spletno stranjo Avtopralnica.si (https://www.avtopralnica.si) upravlja podjetje Amonte, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o., Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana, davčna številka SI: 56012624, matična: 3979091000, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja na spletni strani www.avtopralnica.si.
Z nakupom paketa mesečne ali letne naročnine uporabnik postane kupec.
S splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje predvsem delovanje spletne strani, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika ter kupca in poslovno razmerje med ponudnikom ter uporabnikom kot kupcem iz ponudbe spletne strani, posebej pa še pravice uporabnika kot kupca – potrošnika.
Z uporabo spletne strani in naročilom paketa mesečne ali letne naročnine na Avtopralnica.si, uporabnik sprejema in se strinja s splošnimi pogoji poslovanja ter pravilnikom o zasebnosti in potrjuje, da je z njimi v celoti seznanjen.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Ponudba in dobavni roki
Ponudba storitev, na katere se lahko naročite in jih koristite v avtomatskih avtopralnicah Avtostop, je objavljena na spletni strani www.avtopralnica.si, in je v obliki paketov – t.i. Paketi naročnin:
Paket – BRONASTI – vsebuje:
Paket - DIAMANTNI – vsebuje:
Paket - PLATINASTI – vsebuje:
Mesečna ali letna naročnina, zakupljena na spletnem mestu www.avtopralnica.si, vključuje možnost enkratnega dnevnega pranja vozila v katerikoli avtomatski avtopralnici Avtostop. To pomeni, da lahko vsak kupec svoje vozilo opere vsak dan v mesecu, in sicer s programom, ki je vključen v paket (npr. bronasti program v avtomatski avtopralnici, če ima kupec zakupljen bronasti paket mesečne ali letne naročnine).
Način naročila in uporabe Paketov mesečnih ali letnih naročnin
Kupec se na spletu lahko naroči na mesečno ali letno pranje vozila tako, da izbere katerega koli izmed paketov za fizične osebe ali izmed paketov za pravne osebe. Podjetje Amonte d.o.o. si pridržuje pravico spremeniti obstoječo ponudbo Paketov mesečne ali letne naročnine.
Po izboru paketa mesečne ali letne naročnine, kupec s klikom na gumb »Kupi zdaj« nadaljuje postopek naročila in pride do koraka, na katerem v za to označena polja vpiše svoje podatke:
Če je kupec pravna oseba, mora v za to označena polja dodatno vpisati še:
Kupec ne more oddati naročila, če se ne strinja s splošnimi pogoji, ki so objavljeni na spletni strani www.avtopralnica.si. Svoje strinjanje izrazi tako, da označi kvadratek, ob katerem je napis »Strinjam se s splošnimi pogoji poslovanja«.
Izbira vrste naročnine in pogoji za fizične ter pravne osebe
Ob sklenitvi naročniškega razmerja se mora stranka jasno odločiti, ali sklepa naročnino kot fizična ali pravna oseba. Kasnejša sprememba vrste naročnine (iz fizične v pravno osebo ali obratno) žal ni mogoča. Stranka se obvezuje, da bo naše podjetje nemudoma obvestila o morebitnih spremembah svojega statusa.
V primeru, da kupec, ki deluje kot pravna oseba, zahteva izstavitev računa na ime svoje organizacije, se to šteje kot potrditev, da kupec sprejema pogoje poslovanja, ki so specifično namenjeni pravnim osebam.
Z izbiro vrste naročnine in morebitno zahtevo za izstavitev računa potrjujete razumevanje in strinjanje s temi določili.
Pravilo uporabe storitve z eno registrsko tablico oz. eno registrsko oznako, kršitve in sankcije
Kupec lahko z naročilom na eno registrsko tablico oz. eno registrsko oznako koristi storitev avtomatskih avtopralnic Avtostop samo za eno vozilo. **Vsako premeščanje ene registrske tablice na več različnih vozil ni dovoljeno in se šteje kot prekršek. To velja tudi za registrske tablice po meri – tudi teh ni dovoljeno premeščati na več različnih vozil, niti v primeru prodaje vozila.**
Podjetje Amonte d.o.o. si v tem primeru pridržuje pravico, kupcu takoj po kršitvi odvzeti možnost nadaljnje uporabe avtopralnice brez vračila že plačane kupnine – mesečne ali letne naročnine izbranega paketa. Prav tako bo kršitelju onemogočena nadaljnja uporaba katerekoli avtomatske avtopralnice Avtostop, navedene na spletni strani www.avtopralnica.si.
Za ta prekršek lahko podjetje Amonte d.o.o. uporabniku zaračuna strošek prekinitve naročniške pogodbe v višini 300 EUR.
V primeru, da kršitelj ne poravna navedenega stroška, bo podjetje Amonte d.o.o. prisiljeno prekršek prijaviti pristojnim organom. S tem želimo zagotoviti spoštovanje pravil uporabe naših storitev in preprečiti zlorabe, ki bi lahko škodovale našim ostalim uporabnikom.
Dodatna kazen za uporabo preizkusnih registrskih tablic:
Če kupec uporabi našo storitev z vozilom, ki ima preizkusne registrske tablice, mu bo odvzeta možnost nadaljnje uporabe katerekoli avtomatske avtopralnice Avtostop brez vračila že plačane kupnine, mesečne ali letne naročnine izbranega paketa. Poleg tega bo za omenjen prekršek zaračunana pogodbena kazen v višini 300 EUR, saj je kupec zavestno sklenil naročnino z nedovoljenimi registrskimi tablicami. Če kršitelj ne poravna navedenega zneska, bo podjetje Amonte d.o.o. prisiljeno prekršek prijaviti pristojnim organom.
Znesek v višini 300 EUR za prekinitev naročnine zaradi kršitev naročniške pogodbe vsebuje nastale administrativne stroške in ostale stroške potrebne poizvedbe za ugotavljanje kršitev.
Način plačila mesečne naročnine
Naročnik mesečne naročnine mora za uporabo storitve plačati naročnino oziroma se naročiti na mesečni »subscription«. Ko uporabnik izbere Paket mesečne naročnine, izpolni vsa zahtevana polja in izbere »Zaključi nakup«, ga spletna stran Avtopralnica.si avtomatično preusmeri na plačilni sistem Stripe (https://stripe.com/en-si), kjer vnese podatke svoje bančne kartice in zaključi plačilo.
Podatke plačnikove kartice varno hrani ponudnik plačilnega sistema Stripe. Njihove pogoje si lahko preberete na spletni strani (https://stripe.com/en-si/privacy).
Če stranka razpolaga z več vozili, ki imajo različne registrske tablice, je potrebno za vsako tablico skleniti novo naročnino.
Z oddajo naročila paketa mesečne naročnine kupec zavestno soglaša in dovoljuje, da se mu bo naročnina avtomatsko obnovila in zaračunala za vsako nadaljnje obdobje enega meseca, dokler kupec ne izvede preklica.
Preklic naročnine je mogoč do 7 dni pred iztekom tekočega obdobja mesečne naročnine in ga lahko kupec izvede preko uporabniškega vmesnika na spletni strani www.avtopralnica.si v oddelku za upravljanje naročniškega profila.
Primer bremenjenja bančne kartice kupca
Ob sklenitvi naročniškega razmerja na Paket mesečne naročnine, se zaračunava celotna mesečna naročnina za naslednji celotni mesec, neodvisno od datuma sklenitve naročnine v tekočem mesecu. To pomeni, da ob sklenitvi naročnine, na primer 10. februarja, kupec plača celoten znesek za obdobje, ki traja od tega dneva do 10. marca. Za nadaljnje obdobje naročnine bo družba Amonte d.o.o. avtomatsko izvedla bremenitev bančne kartice naročnika preko plačilnega sistema Stripe na isti datum v naslednjem mesecu, torej 10. marca za naročnino, ki bo veljala od 10. marca do 10. aprila, in tako dalje.
Primer neuspešnega bremenjenja bančne kartice kupca
V primeru, da avtomatska izvedba bremenitev bančne kartice naročnika za nadaljnje obdobje naročnine ni uspešna (npr. na bančni kartici kupca ni dovolj sredstev, naročnikova banka zavrne bremenitev bančne kartice itd.), bo plačilni sistem Stripe poskušal vsake 3 dni bremeniti bančno kartico naročnika. Plačilni sistem Stripe bo naročniku poskušal bremeniti bančno kartico do 30 dni. Po 30 dneh, če bremenitev ni bila uspešna, se naročniku avtomatično prekine naročnina.
Do uspešnega bremenjenja bančne kartice je kupcu onemogočena uporaba avtomatskih avtopralnic Avtostop.
Tudi če se naročniku uspešno bremeni bančno kartico npr. 5 dni pred iztekom trenutnega mesečnega obdobja, se mu zaračuna celotna mesečna naročnina. Nato se mu na dan avtomatske bremenitve (v našem primeru čez 5 dni) za nadaljnje obdobje zaračuna celotna mesečna naročnina.
(Primer za izmišljeno podjetje Podjetje d.o.o.: Na dan avtomatske bremenitve 10. marca naročnik nima sredstev na kartici. Stripe poskuša kartico bremeniti vsake 3 dni. V tem času mu je onemogočena uporaba avtomatskih avtopralnic. 5. aprila mu Stripe uspešno bremeni kartico za znesek celotne mesečne naročnine. Od tega trenutka lahko uporablja avtomatske avtopralnice. Plačana naročnina mu velja samo do 10. aprila. 10. aprila mu nato Stripe avtomatsko bremeni kartico za znesek celotne mesečne naročnine za naslednji mesec. Naročnina mu velja do 10. maja.)
Nadgradnja in znižanje paketa mesečne naročnine
Stranke lahko izvedejo nadgradnjo svojega trenutnega paketa mesečne naročnine (na primer iz bronastega v diamantni paket) preko uporabniškega vmesnika na spletni strani www.avtopralnica.si. Zahtevo za nadgradnjo je potrebno poslati najmanj 7 dni pred iztekom trenutnega obdobja mesečne naročnine. Nadgradnja postane aktivna z začetkom naslednjega mesečnega obdobja. Celoten znesek za višji paket se zaračuna ob začetku tega obdobja.
Enako velja za znižanje paketa. Stranke lahko preko istega uporabniškega vmesnika zahtevajo znižanje svojega paketa (na primer iz diamantnega v bronasti paket). Zahtevo je prav tako potrebno poslati najmanj 7 dni pred iztekom trenutnega obdobja mesečne naročnine. Znižanje paketa postane aktivno z začetkom naslednjega mesečnega obdobja, pri čemer se celoten znesek za nižji paket zaračuna z začetkom tega obdobja.
Ponovna sklenitev naročnine za isto registrsko tablico po preklicu
Če stranka po preklicu naročnine ponovno sklene naročnino za isto registrsko tablico, se ji zaračuna strošek ponovne aktivacije naročnine v višini 20 €. Ta znesek je določen, da se prepreči pogosto preklicevanje in ponovno sklepanje naročnin, kar povzroča dodatno administrativno delo ter zmanjša možnost prepogostega izkoriščanja akcijskih ugodnosti, ki so namenjene izključno za nove naročnike.
Obrazložitev: Zaradi pogosto ponavljajočih se primerov, ko stranke sklenejo naročnino za obdobje enega meseca in nato prekinejo, nato pa po nekaj tednih ali mesecih ponovno sklenejo naročnino za isto registrsko tablico, nastajajo dodatni administrativni stroški in obremenitve. Cenovna dostopnost naših mesečnih paketov temelji na pričakovanju, da bodo stranke naročene neprekinjeno vsaj nekaj mesecev, bodisi srednjeročno ali dolgoročno.
S pogostimi prekinitvami in ponovnimi aktivacijami naročnin se povečujejo stroški poslovanja, zato smo uvedli strošek ponovne aktivacije, da bi zagotovili nemoteno delovanje in vzdržnost našega poslovnega modela.
Dodatno pojasnilo glede stroškov ponovne aktivacije: Če stranka prekine naročnino pod pogoji starih splošnih pogojev in nato po objavi novih splošnih pogojev ponovno sklene naročnino za isto registrsko tablico, se ji strošek ponovne aktivacije v višini 20 € lahko zaračuna tudi v tem primeru. Nova naročnina namreč pomeni sprejetje novih splošnih pogojev, vključno s stroški ponovne aktivacije.
Primer dvojnega plačila mesečne naročnine
Če stranka dvakrat plača mesečno naročnino za isti mesec, bodisi zaradi avtomatskega bremenjenja kartice s strani našega sistema bodisi zaradi nevednosti o že izvedenem plačilu in posledično ročne izvedbe plačila, bomo drugo plačilo obravnavali kot predplačilo za naslednje obračunsko obdobje.
V zvezi s preklicem naročnine obveščamo stranke, da v primeru odpovedi naročnine za prihodnje obračunsko obdobje že plačani znesek za to obdobje ne bo povrnjen. Če stranka po dvojnem plačilu za en mesec prekliče naročnino pred začetkom naslednjega obračunskega obdobja, bo dodatno plačilo ostalo kot kritje zadnjega obdobja uporabe storitve pred preklicem.
S sprejetjem teh pogojev stranka potrjuje, da je seznanjena z navedenimi določili, jih razume in se z njimi strinja.
Opcija letne naročnine
Stranka se lahko odloči tudi za opcijo »Letne naročnine«. Na voljo so različni paketi Letne naročnine – bronasti, diamantni in platinasti –, ki so prilagojeni različnim potrebam in željam naših naročnikov. Stranka izbere paket, ki najbolje ustreza njenim zahtevam, in koristi naše storitve celo leto brez prekinitev.
Veljavnost letne naročnine nastopi do 3 delovne dni po izvedbi plačila. Plačilo se lahko izvede bodisi s plačilno kartico bodisi z nakazilom preko UPN plačilnega naloga na naš poslovni račun, ki ga stranka prejme na elektronski naslov. (Plačila na blagajni v poslovalnici oziroma avtopralnici trenutno niso na voljo.) Začetek veljavnosti letne naročnine je odložen za do 3 delovne dni zaradi potrebe po ročni obdelavi in vnosu podatkov o naročnini v naš informacijski sistem.
Način plačila letne naročnine
Letna naročnina se plača v enkratnem znesku za obdobje enega leta vnaprej. Ob sklenitvi letne naročnine se celoten znesek za izbrani paket (bronasti, diamantni ali platinasti) zaračuna vnaprej za naslednjih dvanajst mesecev.
Veljavnost letne naročnine nastopi do 3 delovne dni po izvedbi plačila, bodisi s plačilno kartico ali prejemom nakazila preko UPN plačilnega naloga na naš poslovni račun, ki ga stranka prejme na elektronski naslov. (Plačila na blagajni v poslovalnici oziroma avtopralnici trenutno niso na voljo.) Ta zamik je potreben zaradi ročne obdelave in vnosa podatkov o naročnini v naš sistem. Če je letna naročnina aktivirana dne 2. oktobra 2024, bo ta neprekinjeno aktivirana vse do vključno 2. oktobra 2025.
Uporaba in nadgradnja letne naročnine
Vsak paket letne naročnine je neposredno vezan na specifično registrsko tablico vozila, kar zagotavlja personalizirano in kontinuirano uporabo storitev. Načini plačila za paket letne naročnine vključujejo izvršitev plačila preko univerzalnega plačilnega naloga (UPN) ali neposredno obremenitev bančne kartice. (Fizično plačilo v poslovalnicah oz. na blagajnah avtomatskih avtopralnic Avtostop in Avtocentra Avtostop trenutno ni na voljo.)
V primeru, da lastnik razpolaga z več vozili, registriranimi na različne tablice, je za vsako vozilo potrebno skleniti posebno letno naročnino.
Stranke lahko kadar koli v obdobju veljavnosti letne naročnine nadgradijo svoj trenutni paket na višji nivo storitev, kar omogoča prilagoditev storitve individualnim potrebam uporabnika. Nadgradnja na višji paket je možna ob plačilu razlike v vrednosti med izbranima paketoma. Premik na nižji paket znotraj veljavnostnega obdobja trenutne naročnine ni dovoljen.
Za izvedbo nadgradnje letne naročnine mora stranka posredovati ustrezno zahtevo preko elektronske pošte, saj samostojna izvedba nadgradnje preko uporabniškega profila ni mogoča. Plačilo nadgradnje je izvedljivo izključno preko UPN ali na podlagi izdanega predračuna, ki ga pripravimo ročno.
Način uporabe storitve po oddanem naročilu mesečne ali letne naročnine
Kupec se pripelje na eno od lokacij avtomatskih avtopralnic Avtostop, ki so navedene na spletni strani www.avtopralnica.si. Na lokaciji avtopralnice kamera samodejno prepozna registrsko tablico in aktivira način pranja vozila, na katerega se je kupec naročil z izbranim paketom mesečne ali letne naročnine. Kupec lahko storitve koristi med delovnim časom avtomatskih avtopralnic Avtostop.
Posebnost prepoznavanja registrskih tablic
Zavedamo se, da kljub napredni tehnologiji prepoznavanja sistem morda ne bo vedno zanesljivo prepoznal registrskih tablic po meri. V takem primeru se zavezujemo, da bomo registrsko tablico vozila preverili ročno na lokaciji avtopralnice, da zagotovimo nemoteno uporabo storitev. Naš cilj je, da vsakemu kupcu omogočimo gladko in učinkovito izkušnjo, zato smo pripravljeni storiti vse potrebno za reševanje morebitnih tehničnih težav na mestu samem.
Naročila oz. sklenitev prodajne pogodbe
Vsako naročilo storitve na spletni strani www.avtopralnica.si se smatra kot prodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom, ki je sklenjena v trenutku, ko ponudnik prejme plačilo za storitev – izbrani paket mesečne naročnine ali paket letne naročnine. Prodajna pogodba (elektronsko sporočilo o uspešnem prvem plačilu) je v elektronski obliki shranjena na spletnem strežniku prodajalca.
Kaj storiti, če prodate svoje vozilo?
Če prodate svoje vozilo in imate pri nas naročnino, morate narediti naslednje:
Dodatno pojasnilo: Če stranka zaradi prodaje vozila ali drugih razlogov prekliče naročnino pred iztekom že plačanega obdobja, za preostale "neizkoriščene" dni denarja ne vračamo.
Sledite tem korakom, da boste lahko neprekinjeno uporabljali naše storitve.
Cene na spletni strani Avtopralnica.si
Vse cene, objavljene na spletni strani www.avtopralnica.si, so izražene v evrih (EUR) in že vključujejo DDV. Veljajo izključno za elektronsko naročanje storitev prek spletne strani Avtopralnica.si.
Cene, objavljene v trenutku oddaje naročila na spletni strani www.avtopralnica.si, so veljavne do morebitne spremembe, razen v primeru časovno omejenih promocijskih akcij, kjer velja posebej določena veljavnost cen. Objavljene cene se razlikujejo za fizične in pravne osebe.
Ponudnik storitev se zavezuje, da bo naročnike o vsaki spremembi cen Paketov mesečne in letne naročnine pisno obvestil najmanj 30 dni pred uveljavitvijo spremembe.
V primeru, da naročnik storitev ne soglaša s spremembo cen, objavljenih na www.avtopralnica.si, ima pravico v tridesetdnevnem roku od prejema obvestila o spremembi cen odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka in brez stroškov, ki bi izhajali iz prekinitve naročniškega razmerja.
Za odstop od pogodbe mora stranka poslati elektronsko sporočilo na naslov [email protected]. V sporočilu mora navesti svoje ime, priimek, registrsko tablico vozila, na katero je naročnina vezana, in izrecno izjavo o odstopu od naročniške pogodbe. Telefonski klic za odstop od pogodbe ni zadosten, saj potrebujemo pisno dokazilo.
Ta pravica odstopa ne vpliva na že zapadle ali neplačane obveznosti naročnika do ponudnika. Odstop od naročniške pogodbe ne vpliva na pravice in obveznosti, ki izhajajo iz že zapadlih ali pogodbeno dogovorjenih obveznosti naročnika.
V primeru dvojnega plačila mesečne naročnine in odstopa od naročniške pogodbe, denarja ne vračamo.
Pravica do odstopa kupca od pogodbe
Kupec (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo storitev za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe o naročnini. Odstopni rok poteče 14 dni od dneva sklenitve pogodbe o naročnini. Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. po elektronski pošti na naslov: [email protected]). Ponudnik po elektronski pošti kupcu nato pošlje potrdilo o prejemu takšne odstopne izjave.
V primeru odstopa od pogodbe ponudnik kupcu brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila.
Tako povračilo ponudnik izvede na enak način, kot je bilo plačilo prejeto, ali z nakazilom na bančni račun kupca, s čemer se kupec izrecno strinja in se zaveže, da bo ponudniku pravočasno sporočil vse potrebne podatke za nakazilo.
Postopek naročanja za pravne osebe
Postopek naročanja za pravne osebe (podjetja, ustanove, zavodi, samostojni podjetniki ...) je identičen postopku za fizične osebe, z dodatnim vpisom podatkov o organizaciji. V naročilu mora pravna oseba navesti polni naziv organizacije v polje »naziv podjetja« in davčno številko v polje »ID št. za DDV«, hkrati pa sprejeti splošne pogoje poslovanja.
V primeru, da kupec, ki je pravna oseba, želi izstavitev računa na ime organizacije, se šteje, da sprejema pogoje poslovanja za pravne osebe. Glavna razlika v primerjavi s fizičnimi osebami je, da pravnim osebam ni omogočeno odstopanje od pogodbe brez razloga v 14-dnevnem roku po sklenitvi pogodbe.
Pravnim osebam je zagotovljena le možnost odstopa od pogodbe ali preklica naročnine v skladu z določili Obligacijskega zakonika, ki se nanašajo na napake v storitvi ali neizpolnjevanje pogojev pogodbe.
Omejitev možnosti ponovnega naročanja po odstopu od pogodbe
V primeru, da kupec izkoristi svojo pravico do odstopa od pogodbe v skladu z veljavnimi pogoji, bo možnost ponovnega naročanja storitve s strani kupca omejena za obdobje 6 mesecev od datuma uradnega odstopa od pogodbe. Ta omejitev je namenjena preprečevanju zlorabe pravice do odstopa od pogodbe in zagotavljanju pravične uporabe storitev za vse naše stranke.
Podjetje si pridržuje pravico do zavrnitve naročil od strank, ki so odstopile od pogodbe in se v določenem časovnem obdobju ponovno poskušajo naročiti na storitev. Omenjena omejitev ne vpliva na pravico kupca do odstopa od pogodbe za novo naročilo, ki je bilo oddano po preteku omejitvenega obdobja. Vse spremembe ali izjeme od teh pogojev so možne le po presoji in odobritvi podjetja.
Administrativni stroški
Ob spremembi paketa se lahko zaračunajo administrativni stroški. Začetni znesek administrativnih stroškov ob spremembi paketa znaša 5 EUR z vključenim davkom. V primeru, da sprememba paketa ni izvedena v 14 dneh od vložitve zahteve, se administrativni stroški povečajo za dodatnih 5 EUR za vsakih nadaljnjih 14 dni čakanja na izvedbo spremembe.
Dodatna pojasnila:
Splošni pogoji veljajo od dne 26. 12. 2024 dalje.